4/19/08

Blargh I am deaaaaaad

What a weekend.

Μόλις τελειωσαμε εργασια για άλλη μία φορά (ω ναι μετά από τόσο καιρό, πάλι συνταρακτικά και συναρπαστικά νέα έχω, τι ωραια τι ωραία χαίρομαι), έβαλα ένα από τα lives των Rammstein να παίζει στην playlist, και για μια ακόμη φορά, πολεμάω να ξε-αποβλακωθώ.
Οποία ανθρώπινη κατάπτωσις, όλη σου η ζωή και η επιβίωση μη σας πω να εξαρτάται από αυτά τα βρομομηχανήματα. Θα μου πειτε, μα το ήξερες, δεν το ήξερες;
Το ήξερα μάλλον.
Ορίστε τα αποτελέσματα. Ένα καθόλα ανούσιο blog, έτσι για να μην κοιτάω τα entries στο πλάι και απογοητεύομαι με την απίστευτη κινητικότητά μου, και για άλλη μία φορά (πραγματικά έχω χάσει πλέον το μέτρημα) να αναρωτιέμαι "μήπως έκανα λάθος τελικά;"
Εάν δεν έκανα, γιατί δεν είναι τα πράγματα όπως ήθελα και φανταζόμουνα να είναι;
Και εάν έκανα (που φαντάζει πιο πιθανό), γιατί δεν κάνω κάτι γι αυτό και απλά περιμένω μπας και έρθει κάτι καλύτερο;
Ένας φίλος μου με είπε πως δεν την παλεύω και καλά θα κάνω να ξεκινήσω να παίρνω βιταμίνες, να πίνω πράσινο τσάι και να δοκιμάσω να πάρω και βασιλικό πολτό, μπας και στανιάρω λιγουλάκι. Το σκέφτομαι σοβαρά.
Ένας άλλος φίλος μου με είπε να πάω να δω ψυχολόγο γιατί είμαι για δέσιμο και δεν την παλεύω ούτε εγώ ούτε και οι υπόλοιποι. Μπαχαχαχα αυτό το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.
Λέω να βγω έξω, μπας και συνέλθω λίγο.
Αφού πρώτα περιμένω να ξεθολώσουν οι φακοί μου για να μπορώ να δω στα δυο μέτρα απόσταση μπροστά μου.
Τσίου.

3 comments:

kospis said...

vasika gkomeno xreiazesai, ti na kanoun oi vitamines kai o ermos o psychologos... :P

Spyros Vlahos said...

Προσπάθησα να διαβάσω αλλά είμαι 55 κι έχω πρεσβυωπία.
Εσείς οι νέοι έχετε το προσόν της όρασης
Ανέκδοτο :΄
"Πότε θα μπορούσαμε να γιορτάζαμε Χριστούγεννα και Πάσχα μαζί;"
"Αν είχε πεθάνει στη ...γέννα"

Spiral said...

Χεχεχε, tip για sites με μικρή γραμματοσειρά:
Shift+ροδέλα ποντικιού

(Για να δείξουμε και τι τεχνοφρικιά μπορούμε να γίνουμε τελοσπάντων)