2/9/08

Ένα στα γρήγορα

Όχι, τέτοιο ιιιιιιι ντροπήηη που πήγε το διεστραμμένο και άρρωστο μυαλό σας;
Blog εννοώ.
Χαίρεται και πάλι από την όμορφη Θεσσαλονίκη και από την επίσης πανέμορφη βιβλιοθήκη.
Σήμερα ήρθα με το Φώτη να διαβάσω, και τώρα που βγήκε έξω να μιλήσει στο κινήτο, γιατί όπως είχα πει κάπου αλλού, ο θείος κάνει περιπολίες και σε βγάζει έξω άμα σε δει να κάνεις φασαρίες, τώρα λοιπόν βρήκα ευκαιρία να γράψω γιατί η αφεντιά του λέει είναι αντι-blog και υπερ-forum, όπως κι εγώ άλλωστε, αλλά τελευταία έχω αρχίσει να αλλάζω τακτική, οπότε ας θεωρήσουμε ότι είμαι σε ένα προπαρασκευαστικό στάδιο και ακόμα το δοκιμάζω και άμα δεν μ' αρέσει θα εγκαταλείψω και γι αυτό τώρα που δεν είναι εδω γράφω ένα blog στα γρήγορα γιατί μετα θα μουρμουράει, θα με λέει προδότρα και δεν είμαι όμως, απλά δοκιμάζω όπως είπα πιο πριν, και αστονα να λέει, ούτως ή άλλως στο χέρι τον έχω γιατί έχει κατεβάσει λογισμικό για να βρίσκει εξωγήινους.
Σήμερα είναι πολύ ήσυχα τα πράγματα, πού τα προχτεσινά με το ξύλο και τα αίματα. Άμα λέω αίματα ο Τόλης χλωμιάζει και δε νοιώθει καλά και προχτές που ήμουνα δουλειά και του είχα πει τι είχε γίνει, μόνο που δε με έδειρε. Αλλά δε με έδειρε τελικά γιατί του είπα ότι ξέρω καράτε.
Αυτά τα ολίγα, επιστρέφω στο διάβασμα.
Άμα ξαναπέσει ξύλο, θα κάνω πιο καλό ρεπορτάζ και θα έχω και φώτο.

No comments: