2/8/08

Χθες έπεσε ξύλο

Χθες έγραψα το μάθημα που ήταν να γράψω, και έκανα και σκονάκι αλλά δε χρειάστηκε γιατί ο επιτηρητής ήταν ντιπ ζώον και ανοίξαμε όλοι βιβλία.
Μετά πήγα πάλι βιβλιοθήκη για να κάνω μία εργασία για εκείνον το καθηγητή που σας είπα ότι είναι περίεργος, βλάκας και χαζός και τον αντιπαθώ; Ε, αυτόν. Κι εκεί που καθόμουν ήσυχα ήσυχα και έκανα τη δουλειά μου, ένα σούσουρο, ένα κακό, και είδα κάτι τυπάδες, έναν ψηλό κι έναν κοντό (τον κοντό δεν τον είδα, μου είπανε ότι ήταν κοντός, εγώ δεν τον είδα γιατί ήταν κοντός όπως είπα) να σηκώνονται πάνω κάτι τραπέζια πιο εκεί και μετά έγινε το σώσε.
Ε, σηκώθηκα πάνω στο τραπέζι μου για να έχω καλύτερη θέα και το φχαριστιόμουνα. Ο κοντός που δε φαινόντανε είχε ορμήξει στον ψηλό, αλλά τον ψηλό τον κρατάγανε για να μην ορμήξει στον κοντό γιατί ο ψηλός ήταν και λίγο γομαράκι κι έτσι και όρμαγε στον κοντό τόπι θα τον έκανε. Και βρίζανε και φωνάζανε, αλλά δεν κάνει να πω τι λέγανε, ήταν πολύ άσχημα λόγια και η γιαγιά μου λέει ότι δεν κάνει να βρίζεις, όπως σας είπα και κάπου αλλού δε θυμάμαι που.
Μετά μαζεύτηκε κόσμος γύρω και όλοι φωνάζανε σταματήστε σταματήστε τι κάνετε και ήρθε και ο θείος που κάνει περιπολίες στη βιβλιοθήκη για έκτροπα, και που είναι πιο κοντός από τον κοντό, αλλά είναι 200 κιλά, σαν φορητή ντουλάπα και πήγε να τους χωρίσει, αλλά εκείνη τη στιγμή είδα εγώ μια μαύρη καρέκλα να πετιέται. Και νόμιζα ήμουν στο γήπεδο κι έτοιμη ήμουν να ξεκινήσω τα συνθήματα, αλλά θυμήθηκα ότι δεν ήμουν τελικά. Του ψηλού το κεφάλι είχε ανοίξει σαν καρπούζι και έτρεχαν αίματα πολλά είχε πολύ ενδιαφέρον και κάτι κοπελίτσες που ήταν πιο πέρα είχαν χλωμιάσει και έλεγαν αχ αίματα δεν μπορώ πάμε έξω και μετά ερχόταν κόσμος από όλες τις μεριές της βιβλιοθήκης και γινόταν ο χαμός, βρήκαν ευκαιρία όλοι να κάνουν διάλειμμα και μιλάγανε, γελάγανε, τρώγανε ανέβαιναν σε τραπέζια να βλέπουν καλύτερα (σαν και μένα, αλλά εγώ είχα ήδη κατέβει δεν ξέρω αν το είπα γιατί έπρεπε να τελειώσω την εργασία στον βλαμμένο καθηγητή γιατί με έχει βάλει στο μάτι και δεν έλεγε να του την αργούσα) και κάνανε πολλή φασαρία, πάρα πολλή όμως για καμία ακόμη ώρα τουλάχιστον. Ο ψηλός είχε φύγει, ο κοντός που δεν τον είδε ποτέ κανένας, είχε φύγει, ο θείος - ντουλάπα τριγύρναγε κι έβαζε ματαίως κόσμο να κάτσει στις θέσεις του κι εγώ που δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ φώναζα σκάστε σκάστε αλλά κανείς δε με άκουγε.
Και μετά ήρθε ο Στέφανος ένας φίλος μου, που καθόταν λέει στο ίδιο τραπέζι που έγινε ο σαματάς και ήταν κατενθουσιασμένος - τι περιμένεις, νούμερο και αυτός - και λέει να μου πήγε σηκώθηκε ο κοντός (α τελικά τον είδε κάποιος) και είπε μιά κακιά λέξη στον ψηλό κι έσπρωξε το τραπέζι και ο Στέφανος που είχε laptop εκεί κόντεψε να πέσει το laptop του και τους αγριοκοίταξε, αλλά κανείς δεν του δωσε σημασία και καλύτερα του είπα, αλλιώς θα τις έτρωγε κι αυτός, και μετά ο κοντός έβγαλε τη ζώνη του που είχε και καρφιά και άρχισε να τον χτυπάει και η ζώνη έσπασε πάνω στον ψηλό, αλήθεια λέω γιατί ο Στέφανος το είδε να γίνεται και πήγε ο ψηλός να ορμήσει και τον κρατήσανε γιατί τόπι θα τον έκανε τον κοντό που ήταν και μπασμένος, αλλά δεν κράτησε κανείς τον κοντό και πήρε ο κοντός ένα στυλο και του το κάρφωσε σχεδόν στον ώμο και μετά πήρε και την καρέκλα και του την πέταξε κι εκεί ακούστηκε από όλους ένα "ααααααααααααααααα" και τσιρίδες και φωνές και κακό γιατί η καρέκλα τον βρήκε όπως είπα τον ψηλό στο κεφάλι και του το άνοιξε σαν τριαντάφυλλο και έτρεξε ο θείος να πιάσει τον κοντό, αλλά ο κοντός λάκισε και έτρεξε και βγήκε έξω.
Βάλαν κάτι γάζες στο κεφάλι του ψηλού και τον βγάλανε κι αυτόν έξω και μετά έγιναν όπως σας τα είπα όλοι μιλάγανε και πηγαίνανε να δούνε τους φίλους τους στα από κει τραπέζια και δεν ησυχάζανε. Αλλά στο τέλος ο θείος έβγαλε μια αγριοφωνάρα κι όλοι λούφαξαν.
Και με είδε μετά εμένα ο θείος να μιλάω σιγανά πολύ σιγανά στο κινητό και μου είπε να βγω έξω να μιλήσω και του είπα καλά της π******ς γινόταν τόση ώρα, εγώ που μιλάω στο κινητό σε πείραξα; Αλλά μου είπε πάλι να βγω να μιλήσω έξω και του είπα καλά καλά και το έκλεισα και δεν πήγα. Και πολύ με νευρίασε που τα έβαλε μαζί μου. Αλλά έτσι γίνεται όλοι μαζί μου τα βάζουν άμα τους φταίνε άλλα.

Τι ωραία που πέρασα χθες βιβλιοθήκη!

2 comments:

Spiral said...

Skase kai douleue esy.

Spiral said...

Σήμερα έμαθα ότι ο ψηλός ήταν φαντάρος και ο κοντός λιβανέζος.